Orlické hory - víkendovka v Orlických horách cyklo a pěší výlet :) - 2019

Orlické hory
29.7. - 30.7. 2019
V sobotu brzo ráno naložit kola na auto a jedem směr Orlické hory o půl 12 se na Masarykově chatě na Šerlichu ubytovat,obléct se do cyklistického a vydat se na krásnou hřebenovku Orlických hor zdoláme nejvyšší vrchol Velká Deštná 1115m a pak už jen mírně klesáme chvíli stoupáme,ale nic náročného cestou míjíme spousta pěchotních srubů jeden je dokonce nadšenci udržován a o víkendu pokud je zájem i s komentovanou prohlídkou což v tom horku hodně oceníme :D cestou vyjíždíme na Anenský vrch kde stojí rozhledna odtud jsou krásné výhledy po okolí pokračujeme k tvrzi Hanička,ale máme smůlu muzeum už bylo uzavřené od Haničky sjíždíme do Neratova a pak už po asfaltovce zpátky na Šerlich za odpoledne jsme stihli krásných 46km na kole. Neděle ráno na Šerlichu docela vyfukuje tak se nakonec rozhodnem,že kola necháme odpočinout :D :D a my se projdem na druhou stranu od Masarykové chaty na druhý nejvyšší vrchol Vrchmezí (polsky Orlica)1084m stojí totiž přímo na hranicích s Polskem zpátky se už na chatu vracíme po polské straně na chatě nakládáme kola a hurá domů byl to krásný ale krátký víkend v Orlických horách